شهردار بندرکیاشهر خبر داد:بازدید ۲۰۰ هزار گردشگر از بندرکیاشهر در ایام نوروز

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 14:04
شهردار بندرکیاشهر از ورود بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر به این شهر در هفته اول نوروز و بازدید آن‌ها از جاذبه‌های طبیعی این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان، سعید فدایی شهردار بندرکیاشهر با بیان اینکه بندرکیاشهر در هفته اول نوروز میزبان مهمانان نوروزی بود، اظهار کرد: در طول یک هفته گذشته، بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر وارد بندرکیاشهر شدند و از نقاط زیبا و جذاب این شهر دیدن و بازدید کردند.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی و فضای سبز شهرداری در این ایام، گفت: در دو روز گذشته، ۲۰۰ اصله نهال انواع درخت در مناطق مختلف بندرکیاشهر شامل پارک جنگلی کوی امام، کوی شهید رجایی، امیرکیاسر و ورودی میدان شهدای این شهر غرس شده است. شهردار بندرکیاشهر در ادامه با اشاره به خدمات شهری و نظافت شهر در ایام نوروز، تصریح کرد: بالغ بر ۱۰۰۰ کیلوگرم زباله خشک در سطح شهر روزانه جمع‌آوری شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.