جاده چالوس یکطرفه شد؛ ترافیک در هراز

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 14:16
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران-شمال برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: مسیر جنوب به شمال محور کندوان و همچنین آزادراه تهران-شمال به منظور تخلیه بار ترافیکی مسدود و یکطرفه شد.

وی با اشاره به وضعیت فعلی ترافیک افزود: در حال حاضر تردد در محورهای هراز و کندوان نیمه سنگین تا سنگین گزارش شده است، اما ترافیک در سوادکوه و مسیر کیاسر عادی و روان است.

صادقی همچنین درباره شرایط جوی محورهای استان گفت: بارش پراکنده برف در ارتفاعات کندوان و هراز ادامه دارد و رانندگان در تردد باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

او با تأکید بر ضرورت رعایت فاصله ایمن و سرعت مطمئنه، توصیه کرد مسافران پیش از حرکت از وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.