فرمانده نیروی دریایی ارتش: انتقام خون شهدای دنا را می‌گیریم

مشرق نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 14:34
فرمانده نیروی دریایی ارتش با هشدار به ناو گروه آبراهام لینکلن گفت: در سرتاسر سواحل مکران به محض اینکه در تیررس ما قرار بگیرید، با شلیک انواع موشک‌ها از شما انتقام خون شهدای دنا را می گیریم.

به گزارش مشرق، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع رزمندگان یگان‌های موشکی، پهپادی و پدافند هوایی این نیرو گفت: پیش از این، طی چند مرحله عملیات موشکیِ نیروی دریایی ارتش علیه ناوگروه آبراهام لینکلن، این ناو و یکی از شناورهای رزمی همراهِ آن مورد هدف قرار گرفته و جنایتکاران آمریکایی با نگرانی از قرار گرفتن این ناوگروه در تیررس موشک‌های ما مجبور شدند با جابجایی‌های مکرر، صدها مایل از آب‌های سرزمینی ایران فاصله بگیرند.

وی افزود: اگر این ناوگروه در تیررس موشک‌های ما قرار بگیرد، در سرتاسر سواحل مکران با شلیک انواع موشک‌های ساحل به دریا از آن انتقام می گیریم. دریادار ایرانی با اشاره به سکوت سنتکام در خصوص محدویت‌ها و آسیب‌های احتمالی به یگان‌های شناور آمریکایی حاضر در منطقه، تأکید کرد: تمامی موقعیت‌ها و تحرکات ناوگروه آبراهام لینکلن و درخواست‌های آن از کشورهای منطقه در راستای تأمین نیازمندی‌های پشتیبانی بصورت دقیق و لحظه‌ای تحت رصد ما قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: شرق تنگه هرمز و دریای عمان که درگاه ورودی به تنگه هرمز و خلیج فارس محسوب می‌شود تحت کنترل کامل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و منتظر لحظه انتقام از شما هستیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.