قرائت کنتور آب مشترکان کرمانشاه از ۱۰ فروردین آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 14:40
کرمانشاه - شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد قرائت کنتور آب مشترکان از روز دوشنبه دهم فروردین‌ماه توسط مأموران این شرکت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد فرآیند قرائت کنتور آب مشترکان در سطح استان از روز دوشنبه دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۵ آغاز خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، مأموران قرائت کنتور این شرکت از تاریخ اعلام‌شده برای ثبت میزان مصرف مشترکان به منازل و واحدهای مشترکان مراجعه خواهند کرد.

در این اطلاعیه از شهروندان درخواست شده است با مأموران شرکت آب و فاضلاب که با لباس‌های متحدالشکل و کارت شناسایی معتبر مراجعه می‌کنند، همکاری لازم را داشته باشند.

شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه همچنین تأکید کرده است شهروندان در صورت مراجعه افراد بدون لباس فرم یا کارت شناسایی معتبر، موضوع را از طریق مراجع مربوطه پیگیری کنند.

گفتنی است قرائت منظم کنتور آب با هدف ثبت دقیق میزان مصرف مشترکان و بهبود روند ارائه خدمات در سطح استان انجام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.