آبگیری ۱۰۰درصدی سازه های آبخیزداری شهرستان قشم از سامانه بارشی اخیر

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 14:53
قشم- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قشم از آبگیری موفق ۳۲ سازه آبخیزداری در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف اپرا اظهار کرد : در پی بارش‌های اخیر، همه ۳۲ سازه‌های آبخیزداری احداث‌شده شهرستان آبگیری شدند و ۸ میلیون مترمکعب آب در این سازه ها ذخیره شد.

وی افزود: تداوم اجرای طرح‌های آبخیزداری نقش مهمی در پایداری منابع طبیعی، افزایش تاب‌آوری مناطق و حمایت از معیشت جوامع محلی دارد و ضمن قدردانی از همراهی مردم و دستگاه‌های اجرایی، بر ضرورت حفاظت از سازه‌های آبخیزداری و جلوگیری از تخریب آن‌ها تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.