به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف اپرا اظهار کرد : در پی بارشهای اخیر، همه ۳۲ سازههای آبخیزداری احداثشده شهرستان آبگیری شدند و ۸ میلیون مترمکعب آب در این سازه ها ذخیره شد.
وی افزود: تداوم اجرای طرحهای آبخیزداری نقش مهمی در پایداری منابع طبیعی، افزایش تابآوری مناطق و حمایت از معیشت جوامع محلی دارد و ضمن قدردانی از همراهی مردم و دستگاههای اجرایی، بر ضرورت حفاظت از سازههای آبخیزداری و جلوگیری از تخریب آنها تأکید کرد.













