تجاوز دشمن به تربت‌حیدریه 

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 15:02
تربت حیدریه- رئیس شورای تأمین تربت‌حیدریه از برخورد پرتابه دشمن متجاوز به اطراف یکی از اماکن نظامی تربت‌حیدریه خبرداد.

مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه تجاوزات دشمن آمریکایی، صهیونی به میهن اسلامی، حوالی ساعت ۱۳ امروز یکشنبه ۹ فروردین یک پرتابه دشمن به محوطه یکی از اماکن نظامی این منطقه برخورد کرد.

وی با بیان اینکه با تدابیر انجام شده این حرکت بزدلانه دشمن خسارت جانی و مالی در بر نداشته، افزود: اوضاع در کنترل است و آرامش در شهرستان خاکم است و مشکلی خاصی وجود ندارد.

شجاعی بیان کرد:مردم عزیز به شایعات و گمانه‌زنی‌ها توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی دنبال کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.