معارفه رئیس کتابخانه‌های عمومی گرمسار؛ مونسان آمد، نورمحمدی رفت

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 15:20
گرمسار- آئین معارفه رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی گرمسار با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، فرماندار گرمسار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار با حضور مدیرکل کتابخانه‌های استان سمنان و فرماندار شهرستان گرمسار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ابراهیم مونسان، رئیس کتابخانه‌های شهرستان آرادان، با حفظ سمت به عنوان رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار منصوب و از خدمات حسن نورمحمدی رئیس سابق این اداره، تقدیر شد.

فرماندار گرمسار در این مراسم بر ضرورت تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان تأکید کرد.

علی همتی خواستار توجه بیشتر به ترویج فرهنگ مطالعه و دسترسی آحاد مردم به کتاب به خصوص در روستاها شد و افزود: ترویج کتابخوانی به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای ارتقای سطح آگاهی های جامعه در دستور کار قرار گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.