تأکید فرماندار سمنان بر توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی و افزایش سهمیه فرآورده‌های نفتی

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 15:25
فرماندار سمنان در دیدار عیدانه با پرسنل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه سمنان، بر لزوم تقویت زیرساخت‌های سوخت‌رسانی و ارتقای خدمات در ایام نوروز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ دکتر صمیمیان، فرماندار شهرستان سمنان در این دیدار که با حضور استاندار سمنان و در قالب اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۵ برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، از روند خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی بازدید به‌عمل آمد.

 فرماندار سمنان با تأکید بر تکمیل زیرساخت‌های سوخت‌رسانی در فرودگاه افزود: سایت جایگاه سوخت‌رسانی فرودگاه سمنان با همکاری شهرداری در حال پیگیری است و این پروژه نقش مهمی در توسعه خدمات هوایی شهرستان خواهد داشت.

 وی با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: توسعه و افزایش تعداد جایگاه‌های سوخت، به‌ویژه در مناطق پایین شهر، یک ضرورت جدی است و باید در برنامه‌ریزی‌های آینده مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 دکتر صمیمیان همچنین بر لزوم افزایش سهمیه سوخت نفت و گاز در شهرستان تأکید کرد و گفت: با توجه به نیازهای موجود، باید سهمیه‌ها به‌صورت متناسب افزایش یابد تا پاسخگوی مصرف شهروندان و بخش‌های مختلف باشد.

 فرماندار سمنان در پایان بر تداوم خدمات‌رسانی مطلوب در ایام نوروز و همکاری همه دستگاه‌ها برای تأمین نیازهای مردم تأکید کرد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.