
به گزارش خبرگزاری صدا و سبما این تصویر زیبا از همزیستی مسالمتآمیر حیات وحش، نشان از سلامت اکوسیستم منطقه و امنیت حاکم بر آن دارد.
این موفقیت حاصل برنامهریزی دقیق و اقدامات اجرایی مؤثر در حوزه مدیریت حفاظت محیط زیست استان و تلاشهای خستگیناپذیر محیط بانان پرتلاش در بخش میدانی و محیطبانی مناطق است که با تعهد به حفاظت از انفال الهی، امنیت زیستگاههای طبیعی را تضمین نمودهاند.
سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ، در این خصوص بیان کرد: حیات وحش، جلوهای بیبدیل از زیبایی و تنوع زیستی سیما و منظر طبیعی ماست و حفاظت از آن، وظیفهای خطیر و ارزشمند محسوب میشود.
هوشیاری و جانفشانی شبانهروزی محیطبانان غیور، ضامن بقای این ثروتهای ملی و مایه افتخار ماست. ما با عزمی راسخ، پاسدار حریم حیات وحش استان خواهیم بود.
عکس فوق، صبح امروز توسط دوربین موبایل محیطبانان الموت شرقی ثبت شده است. این تصویر، نمای نزدیکی از کل و بز وحشی را در زیستگاه امن خود به نمایش میگذارد.