ارتش: اردوگاه نیروهای آمریکایی در اردن مورد هدف قرار گرفت

مشرق نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 15:43
ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۴۷ خود از مورد هدف قرار گرفتن انبار تجهیزات و اردوگاه نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در پایگاه الازرق اردن توسط پهپادهای ارتش خبر داد.

به گزارش مشرق، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۴۷ خود اعلام کرد: فرزندان رشید شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بامداد امروز، انبار تجهیزات آمادی و پشتیبانی و اماکن اسکان نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در پایگاه الازرق اردن را آماج حملات پهپادهای خود قرار دادند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پایگاه الازرق اردن با تجهیزات و استعداد بالای نیروی انسانی، یکی از مهم‌ترین مراکز نظامی منطقه و پایگاه‌های کلیدی برای آمریکا و متحدانش محسوب می‌شود.

ارتش اطلاعیه خود آورده است: این پایگاه به دلیل موقعیت راهبردی و قرار گرفتن آن در شرق اردن، به یک سکوی عملیاتی حساس و کلیدی با ترکیبی از انواع هواپیماهای جنگنده و ترابری برای انجام حملات هوایی و یکی از مهمترین مراکز فرماندهی عملیات علیه ایران تبدیل شده است.

ارتش در اطلاعیه خود تاکید کرد: مدافعان استقلال و تمامیت ارضی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، راه مقدس دفاع از حقانیت ایران سربلند اسلامی را با یاد شهیدان گرانقدر میهن عزیز و اراده‌ای مستحکم و برگرفته از فرهنگ غنی و ریشه دار این سرزمین کهن، با قدرت ادامه خواهند داد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.