بازیکنان پرسپولیس مشتاق برگزاری لیگ هستند

مشرق نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 15:43
مدیرعامل پرسپولیس، ضمن تاکید بر از سرگیری لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: بازیکنان ما بی صبرانه پیگیر برگزاری لیگ‌هستند.

به گزارش مشرق، جلسه از سرگیری لیگ برتر فوتبال ایران با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ و مدیران عامل پرسپولیس و استقلال و سایر مسئولان برگزار شد.

پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از این جلسه، گفت: طی روز های گذشته باشگاه پرسپولیس با دوستان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال جلساتی را برگزار کرد که منتج به جلسه امروز با حضور ریاست فدراسیون، رییس سازمان لیگ و مدیرعامل باشگاه استقلال درباره نحوه برگزاری لیگ شد.

وی افزود: نکته بسیار مهم این جلسه این بود که تمام دوستان به برگزاری لیگ به صورت کامل تاکید داشتند. تماس هایی با وزارت ورزش نیز گرفته شد و تاییدیه ها نیز اخذ شد. قرار شد دوستان سازمام لیگ و فدراسیون بررسی کنند تا زمان از سرگیری لیگ و نحوه برگزاری به چه صورت باشد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: در این جلسه دغدغه های مختلفی مثل قرارداد با بازیکنان خارجی مطرح شد. فکر می کنم سازمام لیگ و فدراسیون طی امروز و فردا به جمع بندی درباره زمان آغاز لیگ و نحوه برگزاری آن به جمع بندی برسند.

حدادی در پایان گفت: بازیکنان ما بی صبرانه پیگیر برگزاری لیگ هستند. باشگاه‌ها پیشنهادات خود را درباره اینکه لیگ متمرکز یا به صورت استانی باشد مطرح کردند. باید شاخص های مختلف مثل زمین مسابقات، زمین تمرین و اسکان تیم‌ها بررسی شود. ان‌شاءالله بهترین تصمیم گرفته خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.