معاون استاندار تهران:اقدامات دستگاه‌ها در مناطق مورد اصابت پایش می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 15:46
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از آماده‌باش کامل مجموعه عمرانی استان خبر داد و گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی در مناطق مورد اصابت به‌صورت مستمر رصد و پایش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکمال‌الدین میرجعفریان،بعد از ظهر یکشنبه، با اشاره به بررسی روند اقدامات ادارات اجرایی استان در خصوص محل‌های مورد اصابت در جنگ تحمیلی اخیر، اظهار داشت: در نشست مربوطه، آخرین وضعیت اقدامات انجام‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی ارزیابی و بر تسریع در روند خدمات‌رسانی، بازسازی و رسیدگی به مناطق آسیب‌دیده تأکید شد.

وی افزود: هماهنگی بین‌بخشی میان دستگاه‌ها به‌عنوان یکی از الزامات مدیریت مؤثر در شرایط پیش‌رو مورد توجه ویژه قرار دارد و در این نشست بر اهمیت آن تأکیدات لازم صورت گرفت.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه اقدامات دستگاه‌های اجرایی در مناطق مورد اصابت مستمراً رصد می‌شود، تصریح کرد: روند خدمات‌رسانی و بازسازی با سرعت و هماهنگی ویژه دنبال می‌شود.

میرجعفریان با اشاره به اهمیت آمادگی و واکنش سریع دستگاه‌های اجرایی در شرایط بحرانی، خاطرنشان کرد: هم‌افزایی و انسجام میان نهادهای مسئول، نقش کلیدی در کاهش تبعات حوادث و افزایش رضایتمندی شهروندان دارد.

وی همچنین بر لزوم شناسایی دقیق نقاط آسیب‌دیده و اولویت‌بندی اقدامات اجرایی تأکید کرد و خواستار ارائه گزارش‌های مستمر از روند پیشرفت امور محوله شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.