تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت مادر شهیدان افراسیابی

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 16:36
رئیس مجلس شورای اسلامی در گذشت حاجیه خانم عفت علی‌عسگری مادر پنج شهید افراسیابی را تسلیت گفت.

تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت مادر شهیدان افراسیابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی درگذشت بانوی مؤمنه و صبور، حاجیه خانم عفت علی‌عسگری مادر پنج شهید افراسیابی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت بانوی مومنه، حاجیه خانم عفت علی‌عسگری، مادر شهیدان افراسیابی موجب اندوه، تألم و تأثر عمیق اینجانب شد. این مادر فداکار، با تربیت و تقدیم پنج شهید به ایران اسلامی، الگویی از صبر زینبی در روزگار ما بود و به دنیا نشان داد منش عاشورایی همچنان ادامه دارد و مانند چشمه‌ای جوشان، مسیر حسین‌بن‌علی (ع) در کربلا متوقف نشده است.

او که به تنهایی کوهی از درد و رنج را به دوش می‌کشید، تا آخرین روز‌های عمر گرانمایه خود دست از ایستادگی برنداشت و کلام و کردار او مصداق بارز ما رأیتُ إلا جمیلاً بود و تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی را در عمل به ما آموخت.

اینجانب درگذشت این بانوی فداکار، مجاهد و شهیدپرور را خدمت خانواده محترم و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علی‌ها را برای ایشان خواستارم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.