بازدید فرماندار سنندج از اماکن آسیب‌دیده در محلات سنندج

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 16:47
سنندج- فرماندار سنندج با حضور در محلات سنندج، از مسجدالنبی و منزل آسیب‌دیده مرحوم ماموستا حسامی بازدید و بر ضرورت تسریع در جبران خسارات و خدمات‌رسانی به شهروندان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غریب سجادی عصر یکشنبه با حضور میدانی در محله ۱۷ شهریور این شهر، از مسجدالنبی و منزل آسیب‌دیده مرحوم ماموستا شیخ محمد سعید حسامی بازدید کرد.

بازدید فرماندار سنندج از اماکن آسیب‌دیده در محلات سنندج

در این بازدید، وی ضمن بررسی میزان خسارات واردشده به این اماکن، در جریان روند اقدامات انجام‌شده برای بازسازی و نحوه خدمات‌رسانی به نقاط آسیب‌دیده قرار گرفت.

بازدید فرماندار سنندج از اماکن آسیب‌دیده در محلات سنندج

فرماندار سنندج با تأکید بر لزوم تسریع در روند جبران خسارات، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان موظفند با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق، نسبت به اسکان موقت آسیب‌دیدگان و همچنین بازسازی اماکن خسارت‌دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

بازدید فرماندار سنندج از اماکن آسیب‌دیده در محلات سنندج

سجادی همچنین بر رسیدگی فوری به وضعیت خانواده‌های آسیب‌دیده تأکید کرد و خواستار بسیج تمامی ظرفیت‌ها برای بازگشت هرچه سریع‌تر شرایط عادی در منطقه شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.