به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سیف الله اسفندیار این اثر را با تکنیک آکرلیک تقدیم به همه رزمندگان جان برکف ایران و نیروهای مسلح کشور کرده است .
او نوشته است : ایران آن رونده ی جاودانیست که علی رغم تلخی های روزگار در اعصار مختلف مسیر خودش را در دل تاریخ میپیماید. اهریمنان آمدند ودژخیمی کردند و رفتند ، آنچه ماند ایران عزیزمان بود که سرکشان تاریخ را در چنبر فرهنگ خودش تادیب کرد و برای فرزندان خودش همیشه مادری غم پرور بود که مهر میورزید و شکیبایی آموزش میداد .
چون ققنوسی بود که در آتش خودش میسوخت وروشنی میبخشید واز خاکستر آن ،ققنوسی دیگر سر برمیآورد و باز به پرواز پرشکوهش ادامه میداد .
ایران ما اینبار نیز در برابر این قداره کشان صهیونیستی و آمریکایی میستیزد و اینبار نیز پیروز جاودان خواهد ماند .