رونمایی اثر هنری خاک پای ایرانیان 

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 16:57
دلنوشته و اثر هنری استاد سیف الله اسفندیار از اساتید برجسته خوشنویسی و هنرهای تجسمی کشور (اهل فیروزکوه) رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سیف الله اسفندیار این اثر را با تکنیک آکرلیک تقدیم به همه رزمندگان جان برکف ایران و  نیروهای مسلح کشور کرده است .

او نوشته است : ایران آن رونده ی جاودانیست که علی رغم  تلخی های روزگار در اعصار مختلف مسیر خودش را در دل تاریخ می‌پیماید. اهریمنان آمدند ودژخیمی کردند و رفتند ، آنچه ماند ایران عزیزمان بود که سرکشان تاریخ را  در چنبر فرهنگ خودش  تادیب کرد و برای فرزندان خودش همیشه مادری غم پرور بود که مهر میورزید  و شکیبایی آموزش میداد .
چون ققنوسی بود که در آتش خودش می‌سوخت وروشنی می‌بخشید  واز خاکستر آن ،ققنوسی دیگر سر برمی‌آورد و باز به پرواز پرشکوهش ادامه می‌داد .
ایران ما اینبار نیز در برابر این قداره کشان صهیونیستی و آمریکایی میستیزد و این‌بار نیز پیروز جاودان خواهد ماند .

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.