انهدام دو فروند پهپاد اوربیتر دشمن

همشهری آنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 17:14
دو فروند پهپاد اوربیتر روز گذشته توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در خرم آباد رهگیری و ساقط شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:

دو فروند پهپاد اوربیتر روز گذشته توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در خرم آباد رهگیری و ساقط شدند.

به گزارش تسنیم، با احتساب این دو فروند، تعداد پهپادهای انهدامیِ دشمن در جنگ رمضان به عدد 140 نزدیک شده است؛ هم‌چنین تعداد اصابت و انهدام جنگنده‌های پیشرفته نسل اف دشمن نیز در حال دو رقمی شدن است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.