دو واحد اقامتی غیرمجاز در یزد پلمب شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 17:16
یزد - معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با اشاره به طرح‌های نظارتی گردشگری نوروزی، گفت: دو واحد اقامتی غیرمجاز در یزد پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلیرضا سالارحسینی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارت‌های تلفیقی و ساماندهی گردشگری نوروزی، گشت مشترک میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد و اداره نظارت بر اماکن عمومی از ورودی شمالی شهر یزد (دروازه قرآن) بازرسی کرد.

معاون گردشگری استان گفت: در این بازرسی‌ها با یک گروه ۱۰ نفره که اقدام به فعالیت‌های غیرمجاز می‌کردند و در برابر اخطار، مقاومت داشتند، برخورد و دو واحد اقامتی محل سکونت آن‌ها پلمب شد.

سالارحسینی افزود: همچنین با بنگاه‌های متخلف در زمینه تبلیغات و اجاره خانه‌های مسافر غیرمجاز برخورد قانونی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.