حمله پهپادی ارتش به انبار تجهیزات آمریکا در پایگاه الازرق

عصر ایران یکشنبه 09 فروردین 1405 - 17:16
ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای رسمی از حمله پهپادی به پایگاه راهبردی الازرق در اردن خبر داد. در این عملیات که از بامداد امروز آغاز شد، انبار تجهیزات پشتیبانی و محل اسکان نیروهای آمریکایی در این پایگاه حساس نظامی هدف قرار گرفته است.

انبار تجهیزات و اردوگاه نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در پایگاه الازرق اردن، از بامداد امروز، آماج حملات پهپادی ارتش قرار گرفت.

متن اطلاعیه شماره ۴۷ روابط عمومی ارتش به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران اسلامی!

فرزندان رشید شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بامداد امروز، انبار تجهیزات آمادی و پشتیبانی و اماکن اسکان نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در پایگاه الازرق اردن را آماج حملات پهپادهای خود قرار دادند.

پایگاه الازرق اردن با تجهیزات و استعداد بالای نیروی انسانی، یکی از مهم‌ترین مراکز نظامی منطقه و پایگاه‌های کلیدی برای آمریکا و متحدانش محسوب می‌شود.

این پایگاه به دلیل موقعیت راهبردی و قرار گرفتن آن در شرق اردن، به یک سکوی عملیاتی حساس و کلیدی با ترکیبی از انواع هواپیماهای جنگنده و ترابری برای انجام حملات هوایی و یکی از مهمترین مراکز فرماندهی عملیات علیه ایران تبدیل شده است.

مدافعان استقلال و تمامیت ارضی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، راه مقدس دفاع از حقانیت ایران سربلند اسلامی را با یاد شهیدان گرانقدر میهن عزیز و اراده‌ای مستحکم و برگرفته از فرهنگ غنی و ریشه دار این سرزمین کهن، با قدرت ادامه خواهند داد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.