میدان‌داری موکب‌داران بیجاری در خیابان

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 17:32
بیجار- موکب جوانان بیجاری با عنوان «بیعت با امام» این روزها در خیابان شهر برپا شده که هدف آن خدمت رسانی به مردم و ایجاد همدلی، وحدت و انسجام در حمایت از انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام ملکی روحانی بیجاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با آغاز جنگ تحمیلی، قرارهای شبانه مردمی در مناطق مختلف شهر، هر روز تا غروب آفتاب به شور و شوق شهروندان، موکب بیعت با رهبری برپا می‌شود.

وی افزود: در این میان موکب‌ مردمی بیجار که با حمایت و کمک خانواده‌ها برپا شده است، اهدافی همچون خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد همدلی، وحدت و انسجام نوجوانان و جوانان را دنبال می‌شود.

وی افزود: این موکب در حوزه های فرهنگی و هنری، مشاوره، بازی و نقاشی کودکان راه اندازی شده و با عشق و شور به مردم خدمات ارائه می کند، ابتدای راهی هستیم که به آن ایمان داریم و با پشتوانه مردم، قدم‌های بزرگتری به جلو خواهیم برداشت.

مسئول موکب شهرستان بیجار ادامه داد: هر چند پیش از این موکب هایی در مناسبت‌هایی نظیر اربعین و یا پیاده‌روی جاماندگان اربعین به عزاداران حسینی خدمت رسانی می‌کرد اما موکب کنونی از جنس دیگری است که باید بیشتر به آن پرداخت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.