بازگشایی پل ارتباطی روستای بوستانه ملکشاهی

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 18:09
ایلام - فرماندار شهرستان ملکشاهی از بازگشایی پل ارتباطی روستای بوستانه ملکشاهی بعد از وقوع سیلاب خبر داد.

عباس شیخی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:این مسیر که بر اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود شده بود، با تلاش سریع نیروهای خدماتی و امدادی در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی شد و تردد اهالی به حالت عادی بازگشت.

وی افزود: بارش‌های شدید و روان‌آب‌ها مسیر ارتباطی این روستا در بخش گچی را مسدود کرده و باعث اختلال در رفت‌وآمد شده بود که با حضور میدانی و دستور فوری، مشکل برطرف شد.

فرماندار ملکشاهی با اشاره به همکاری راهداری، شرکت گاز و هلال‌احمر گفت: عملیات بازگشایی به‌صورت هماهنگ و شبانه‌روزی انجام شد تا مردم کمترین آسیب را ببینند.

شیخی همچنین از آبگرفتگی چند منزل خبر داد و تأکید کرد: با اقدامات فوری، خسارت‌ها کنترل و وضعیت خانوارها رسیدگی شد

وی در پایان هدف اصلی را تأمین امنیت، آرامش مردم و مدیریت روان‌آب‌ها برای جلوگیری از خسارات بیشتر عنوان کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.