به هیچ‌وجه نباید از سفر به آمریکا عقب‌نشینی کنیم/ دو گروه روی گل‌های نیجریه مقصر بودند

خبرورزشی یکشنبه 09 فروردین 1405 - 18:13
برآیند صحبت‌های مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش مشخص می‌کند به احتمال بسیار زیاد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۶ حضور پیدا خواهد کرد.

پس از مطرح شدن بحث عدم حضور تیم‌های ورزشی کشورمان در خاک کشورهای متخاصم به میهن مان طی جنگ اخیر از سوی مسئولان وزارت ورزش این شائبه ایجاد شد که شاید همچنان بحث حضور تیم ملی در جام جهانی با مخالفت مسئولان مواجه شود. اما شروین اسبقیان معاونت وزارت ورزش به تازگی اعلام کرد این موضوع فعلاً فقط برای لیگ نخبگان آسیا و تراکتور تصمیم گیری شده است. از این رو به نظر می‌رسد تیم ملی بدون مشکل در جام جهانی ۲۰۲۶ حضور پیدا خواهد کرد.

مهدی پاشازاده در گفتگویی که با خبرورزشی انجام داد، در ارتباط با اعزام تیم ملی به جام جهانی اظهار داشت:  «قطعاً نظر من این است که ما باید به رقابت‌های جام جهانی برویم. این اتفاق بزرگ می‌تواند برای یک نسل تجربه بزرگی شود و به هیچ عنوان نباید در این زمینه عقب نشینی کنیم و باید با تمام توان در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم».

وی همچنین درباره اینکه چه کسی روی گل‌های نیجریه مقصر بود گفت: «به نوعی می‌توان گفت هر جفت این نفرات یعنی دروازه‌بان و مدافعان روی این دو گل اشتباهاتی داشتند. البته که نمی‌توان گفت مدافعان یا دروازه‌بانان اشتباه نمی‌کنند اما شاید به خاطر قرار نگرفتن این بچه‌ها در شرایط مسابقه ظرف یک ماه اخیر ضریب این اشتباهات در این مسابقه بیشتر شد که من فکر می‌کنم در بازی بعدی با کاستاریکا این مسائل کمتر بشود».

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید

بیشتر بخوانید: ابهام تازه درباره حضور تیم ملی در جام‌جهانی آمریکا/ وزارت ورزش: آن بیانیه فقط برای یک تیم بود!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.