اقدام خوبی که باید عملی شود؛ قلعه‌نویی از نیمکت‌نشین کردن ستاره‌ها نترسد

خبرورزشی یکشنبه 09 فروردین 1405 - 18:27
دعوت از امیرمحمدرزاقی نیا و امیرحسین محمودی اقدام خوب کادرفنی تیم ملی بود.

امیر قلعه نویی در اقدامی جالب و مثبت،دو بازیکن زیر ۲۰ سال را در لیست تیم ملی قرار داد.امیرحسین محمودی ستاره خط حمله پرسپولیس و امیرمحمد رزاقی نیا ستاره خط میانی استقلال.با این حال خیلی ها معتقد بودند کادر فنی تیم ملی خیلی قبل تر می بایست به امثال این بازیکنان جوان توجه می کرد و به آن ها فرصت بازی می داد.باید قبول کرد که عمر فوتبالی تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی به پایان رسیده و این نفرات مسن دیگر کیفیت سابق را ندارند.

حتی خیلی از کارشناسان معتقدند که قلعه نویی در بازی با نیجریه باید از این دو ستاره جوان خود استفاده می کرد تا تجربه آن ها بالا می رفت.واقعیت هم این است که اگر قرار است ستاره های باتجربه در زمین خراب کنند،چه بهتر که همین ستاره های جوان در بازی های دوستانه کسب تجربه کنند تا برای آینده فوتبال ایران مفید باشند.در هر صورت دعوت از این دو بازیکن جوان خیلی خوب است ولی چه بهتر که قلعه نویی به این نفرات میدان هم بدهد و از نیمکت نشین کردن بازیکنان اسم و رسم دار ولی افول کرده نترسد.

بیشتر بخوانید: شجاع خلیل‌زاده حرف‌های قلعه‌نویی در اردوی ترکیه را فاش کرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.