شمار پهپادهای منهدم شده دشمن به 138 رسید

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 18:41
روابط عمومی ارتش از انهدام یک پهپاد MQ9 و روابط عمومی سپاه هم از انهدام دو فورند پهپاد اوربیتر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ساعتی قبل، یک فروند پهپاد «MQ۹» دشمن متجاوز آمریکایی - صهیونی با رهگیری و شلیک موفق سامانه نیروی پدافند هوایی ارتش، در شرق تنگه هرمز، مورد اصابت قرار گرفت و متلاشی شد.

روابط عمومی سپاه هم اعلام کرد: دو فروند پهپاد اوربیتر روز گذشته توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در خرم آباد رهگیری و ساقط شدند

با احتساب این سه فروند، تعداد پهپاد‌های منهدم شده توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور به ۱۳۸ فروند رسید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.