
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تیم ملی دوومیدانی که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران در حال برگزاری بود، پس از حملات دشمن آمریکایی و صهیونیستی به کشورمان متوقف شد و ملی پوشان به شهرهای خود بازگشتند.
حالا پس از وقفهای یک ماهه، اردوی تیمملی با حضور همه ملی پوشان از روز گذشته در مشهد مقدس آغاز شده است. این اردو با هماهنگی تربیت بدنی آستان قدس و در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می شود و تا اواخر فروردین ادامه دارد.
دوومیدانی کاران خود را برای بازیهای ساحلی چین و بازیهای آسیایی ناگویا آماده میکنند.