آغاز پویش «بو نیشتمان» در کردستان؛ نمایش اقتدار فرهنگی و همبستگی ملی

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 18:52
سنندج - دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان از آغاز پویش مردمی «بو نیشتمان»با مشارکت مردم خبر داد وهدف از برگزاری آن را بازنمایی جلوه‌های وطن‌دوستی، غیرت و همگرایی ملی در بستر رسانه‌ای عنوان کرد.

علی‌اصغر دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز پویش «بو نیشتمان» در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این پویش با مشارکت شوراهای فرهنگ عمومی در بخش‌ها و شهرستان‌های تابعه و همراهی اقشار مختلف مردم آغاز شده است.

وی با اشاره به پیشینه رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم کردستان در دفاع از ارزش‌های ملی افزود: پویش فراگیر «بو نیشتمان» در تلاش است تا دیدگاه‌ها و روایت‌های اقشار مرجع و تأثیرگذار استان در حوزه وطن‌دوستی، غیرت و اقتدار ملی را در قالب بازنشر رسانه‌ای به تصویر بکشد.

دریایی ادامه داد: از جمله جلوه‌های این پویش می‌توان به اقدامات انسان‌دوستانه نظیر اهدای خون توسط کنشگران فرهنگی و اجتماعی، فعالیت‌های مردمی در تقویت حس میهن‌دوستی و نیز ترویج همدلی و همگرایی ملی اشاره کرد.

وی تأکید کرد: این حرکت مردمی، نمایانگر نگاه انسان‌دوستانه مردم کردستان در التیام آلام بشری و تقویت انسجام اجتماعی در سطح کشور است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.