فرماندهی انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری ۲ متهم که سلاح شکاری غیر مجاز به همراه ۷۰ عدد فشنگ نگهداری میکردند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما سرهنگ مردانی فرماندهی انتظامی شهرستان چهارباغ از شناسایی و دستگیری افرادی خبر داد که در چهارباغ اقدام به نگهداری سلاحهای شکاری غیر مجاز میکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: ماموران انتظامی شهرستان چهارباغ با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دو نفر را که دارای سلاح شکاری غیر مجاز بودند را در شهرستان چهارباغ، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی افزود: از این افراد دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز به همراه ۷۰ عدد فشنگ کشف شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.