فرمانده هوافضای سپاه: امریکا چاره‌ای جز دور شدن از مرزهای ایران ندارد

اقتصادنیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 18:53
اقتصادنیوز: فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بااشراف اطلاعاتی و ضربات ایران، امریکا چاره‌ای جز دور شدن از مرزهای ایران ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صداوسیما، سید مجید موسوی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفات‌گیری از امریکا در منطقه ادامه دارد.

بااشراف اطلاعاتی و ضربات ایران، امریکا چاره‌ای جز دور شدن از مرزهای ایران ندارد.

این را لاشه آواکس‌ها، سوخت‌رسان‌ها و سوله‌های تخریب‌شده آمریکایی می‌گوید. بزودی اهداف باارزش دیگری به این فهرست افزوده می‌شود.

مجید موسوی

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.