برگزاری نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در سال ۱۴۰۵

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 19:02
نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در سال ۱۴۰۵ به ریاست حشمت‌الله عسکری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد.

برگزاری نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در سال ۱۴۰۵به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، در این نشست، تصمیم گیری در خصوص واحد‌های آسیب دیده از جنگ، مسائل و چالش‌های پیش‌روی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌های لازم برای رفع موانع موجود و تسهیل روند تولید مطرح شد.
همچنین بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان، تسریع در روند رسیدگی به مشکلات واحد‌های اقتصادی و هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی تأکید شد.
این جلسه در راستای تقویت فضای کسب‌وکار و حمایت از تولید داخلی در استان تهران برگزار شده و انتظار می‌رود با اجرای مصوبات آن، گام‌های مؤثری در جهت رفع موانع تولید و تحقق شعار سال برداشته شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.