مراسم وداع با ۴ شهید ارتش در اهواز برگزار شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 19:37
اهواز - مراسم وداع با چهار شهید ارتش در گلزار شهدای اهواز با حضور جمعی از ارتشیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با شهیدان گرانقدر ارتش سروان خلبان علیرضا یوسف زاده، سروان خلبان سید مهرداد موسوی، ستوان سوم سیامک بیرانوند و استوار دوم مهدی خداداد زاده در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

در این مراسم همرزمان و ارتشیان دلاور ضمن وداع با این شهیدان گرانقدر بر ادامه راه این حماسه سازان وطن تاکید کردند.

سروان خلبان علیرضا یوسف زاده سروان خلبان سید مهرداد موسوی، ستوان سوم سیامک بیرانوند و استوار دوم مهدی خداداد زاده در حملات متجاوزان آمریکایی-صهیونی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.