برخط شدن کلاسهای دانشگاه آمریکایی بیروت پس از هشدار ایران

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 19:47
فعالیت دانشگاه آمریکایی بیروت از ترس حملات انتقامی ایران، برخط شد.

به گزارش خبرآنلاین، منابع خبری عصر یکشنبه گزارش کردند که دانشگاه آمریکایی بیروت پس از تهدیدهای ایران مبنی بر حمله به دانشگاه‌های آمریکایی در منطقه در پی تجاوزات تروریستهای آمریکایی صهیونیستی به مراکز علمی و دانشگاههای ایران، کلاس‌های خود را به صورت برخط برگزار می‌کند.

طبق گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، دانشگاه آمریکایی بیروت اعلام کرد که به دنبال هشدار ایران برای هدف قرار دادن دانشگاه‌های آمریکایی در منطقه، فعالیت‌هایش طی دو روز آینده به صورت برخط خواهد بود.

فدلو خوری، رئیس دانشگاه آمریکایی بیروت گفت: در حال حاضر، هیچ مدرکی مبنی بر تهدید مستقیم علیه دانشگاه، پردیس‌ها یا مراکز پزشکی ما نداریم. در عین حال، با احتیاط فراوان، به جز پرسنل ضروری، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به طور کامل به صورت آنلاین فعالیت خواهیم داشت.

به دنبال حملات تروریستی آمریکایی صهیونیستی به برخی دانشگاه های ایران، سپاه پاسداران ایران تهدید کرد که دانشگاه‌های آمریکایی در خاورمیانه را هدف قرار خواهد داد .

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.