استاندار کرمانشاه از نیروهای ایست‌ و بازرسی قصرشیرین تجلیل کرد

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 19:52
کرمانشاه - استاندار کرمانشاه در جریان سفر به شهرستان قصرشیرین با حضور در یکی از ایست‌ و بازرسی‌های فراجا از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مدافع امنیت در نوار مرزی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه عصر یکشنبه در جریان سفر به شهرستان مرزی قصرشیرین با حضور در ایست‌ و بازرسی فراجا در این شهرستان، از تلاش‌های نیروهای مدافع امنیت در حفظ آرامش و امنیت منطقه تقدیر کرد.

وی در این بازدید میدانی با قدردانی از زحمات نیروهای مستقر در مبادی ورودی و خروجی قصرشیرین اظهار کرد: مدافعان امنیت در نوار مرزی از ارکان اصلی حفظ آرامش جامعه هستند و حضور هوشیارانه آنان در این مناطق، نقش مهمی در تأمین امنیت پایدار دارد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت مأموریت نیروهای مستقر در مناطق مرزی افزود: حضور فعال و هوشیارانه نیروهای فراجا در این نقاط حساس، امنیت استان و کشور را تقویت می‌کند و همه مردم قدردان فداکاری‌های مدافعان امنیت هستند.

حبیبی همچنین با تأکید بر آمادگی نیروهای امنیتی برای مقابله با تهدیدات احتمالی تصریح کرد: حضور مقتدرانه نیروهای مستقر در ایست‌ و بازرسی‌های قصرشیرین نشان‌دهنده آمادگی کامل برای صیانت از امنیت و آرامش جامعه است.

در این بازدید استاندار کرمانشاه با نیروهای مستقر در ایست‌ و بازرسی گفت‌وگو کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و اقدامات آنان قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.