پیام فرمانده کل سپاه در پی درگذشت مادر شهیدان افراسیابی

مشرق نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 20:17
 پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی درگذشت مادر شهیدان افراسیابی منتشر شد.

به گزارش مشرق، پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی درگذشت مادر شهیدان افراسیابی منتشر شد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الحیم

انالله وانا الیه راجعون

خبر درگذشت مادر مقاومت و بانوی فداکار حاجیه خانم عفت علی عسگری، مادر شهیدان افراسیابی که پنج شهید و چند جانباز را در دامان خودپرورانید، موجب تاثر و تعلم گردید.

مقاومتی که این روزها در ایران شاهد هستیم و حماسه حضور شگفت انگیز و بی وقفه ی شبانه روزی مردم عزیزمان در شهرها و روستاها محصول الگوسازی این اسوه های صبرو ایمان و تربیت این آموزگاران ایستادگی و آزادگی است.

این ضایعه را به عموم مردم شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم و بالاخص فرزندان بزرگوار آن مرحومه تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال مغفرت الهی و همنشینی با حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها را برای آن مرحومه خواستارم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.