هشدار امنیتی به شهروندان؛ مراجعه برای تخلیه منازل غیرقانونی است

عصر ایران یکشنبه 09 فروردین 1405 - 20:21
مقامات انتظامی و امنیتی با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به سوءاستفاده افراد ناشناس از شرایط کنونی و مراجعه به درب منازل شهروندان هشدار دادند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، اخیراً افرادی ناشناس و سودجو در شهرهای مختلف با ادعای «تخلیه فوری منزل» به دلایل واهی به درب منازل شهروندان مراجعه کرده‌اند. نهادهای امنیتی تأکید کردند که این اقدامات کاملاً غیرقانونی بوده و هیچ مأمور رسمی از سوی ارگان‌های دولتی یا نهادهای خدماتی (مانند آب، برق و گاز) مأموریتی برای تخلیه منازل مسکونی ندارند.

ممنوعیت ورود مأموران خدماتی به مشاعات و منازل

در این اطلاعیه تصریح شده است که در شرایط کنونی، حتی مأموران سازمان‌های خدماتی نیز حق ورود به داخل منازل را ندارند. از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مواجهه با هرگونه مراجعه مشکوک تحت عنوان بازرسی یا تخلیه، مراتب را فوراً از طریق شماره‌های اضطراری ۱۱۰ (پلیس)، ۱۱۳ (وزارت اطلاعات) و ۱۱۴ (اطلاعات سپاه) گزارش دهند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.