بقائی: آمریکا باید پاسخگوی جنایات خود در ایران باشد

مشرق نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 20:33
بقائی گفت: واشنگتن باید به جای افتخار به موشک‌باران مدارس و بیمارستان‌ها در ایران پاسخگوی این جنایات باشد.

به گزارش مشرق، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش رسانه‌های آمریکایی مبنی بر کاهش سریع ذخیره موشک‌های تاماهاک آمریکایی به دلیل استفاده مفرط آنها در تجاوز نظامی علیه ایران، در شبکه ایکس نوشت:

«اگر آن دو تاماهاوک را صرفه‌جویی کرده و به سمت مدرسه شجره طیبه میناب پرتاب نکرده بودند، الان می‌توانستند با افتخار آن دو موشک اضافی موجود در انبارشان را برای شلیک به سمت مدرسه‌ای دیگر یا یک دانشگاه یا بیمارستان یا بنای تاریخی و فرهنگی استفاده کنند».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.