فرمانده هوافضای سپاه: فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفات‌گیری از امریکا در منطقه ادامه دارد/ بزودی اهداف باارزش دیگری به این فهرست افزوده می‌شود

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 20:43
سردار موسوی در توئیتی نوشت: ‏فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفات‌گیری از امریکا در منطقه ادامه دارد. ‏

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سیدمجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

‏فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفات‌گیری از امریکا در منطقه ادامه دارد.

با اشراف اطلاعاتی و ضربات ایران، امریکا چاره‌ای جز دور شدن از مرزهای ایران ندارد.

این را لاشه آواکس‌ها، سوخت‌رسان‌ها و سوله‌های تخریب‌شده آمریکایی می‌گوید.

بزودی اهداف باارزش دیگری به این فهرست افزوده می‌شود.

فرمانده هوافضای سپاه: فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفات‌گیری از امریکا در منطقه ادامه دارد/ بزودی اهداف باارزش دیگری به این فهرست افزوده می‌شود

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.