روسیه به‌دنبال تقویت همکاری با کشورهای خلیج فارس است

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 20:46
سخنگوی کرملین روابط مسکو با عربستان سعودی و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس را «دوستانه و راهبردی» توصیف کرد و بر تمایل روسیه برای گسترش همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین، روز یکشنبه اعلام کرد که روسیه کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله عربستان سعودی را شرکای مهم و دوستان خود می‌داند و در نظر دارد سطح همکاری با آنها را افزایش دهد.

طبق گزارش ایرنا، پسکوف در این‌باره گفت: «عربستان سعودی و دیگر کشورهای خلیج فارس شرکای خوب و دوستان ما هستند.»

وی افزود: «این کشورها در میان آن دسته از کشورهایی قرار دارند که مایل هستیم همکاری‌های دوجانبه با آنها را توسعه دهیم.»

سخنگوی کرملین همچنین تاکید کرد که مسکو به این مسیر ادامه خواهد داد، زیرا برای روابط خود با این کشورها ارزش زیادی قائل است.

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که روسیه در تلاش است روابط اقتصادی و سیاسی خود را در منطقه خاورمیانه، به‌ویژه با کشورهای ثروتمند حوزه خلیج فارس، تقویت کند.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.