سردار موسوی: آمریکا چاره‌ای جز دور شدن از مرز‌های ما ندارد

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 20:56
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: با اشراف اطلاعاتی و ضربات ایران، آمریکا چاره‌ای جز دور شدن از مرزهای ایران ندارد.

سردار موسوی: آمریکا چاره‌ای جز دور شدن از مرزهای ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سید مجید موسوی با تاکید بر اینکه فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفات‌گیری از آمریکا در منطقه ادامه دارد، گفت: با اشراف اطلاعاتی و ضربات ایران، آمریکا چاره‌ای جز دور شدن از مرز‌های ایران ندارد.

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه این را هم گفت که این را لاشه آواکس‌ها، سوخت‌رسان‌ها و سوله‌های تخریب‌شده آمریکایی می‌گوید و به‌زودی اهداف با ارزش دیگری به این فهرست افزوده می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.