پاشازاده: بعد از کیروش همچنان در دفاع تیم ملی مشکل داریم/ از یک چیز این تیم در آمریکا می‌ترسم

خبرورزشی یکشنبه 09 فروردین 1405 - 21:02
به ثمر رسیدن دو گل تقریباً هم شکل در مصاف تیم ملی مقابل نیجریه پیشکسوتان فوتبال را نگران کرد.

مهدی پاشازاده مدافع اسبق تیم ملی در صحبتی که با خبرورزشی انجام داد، درباره وضعیت دفاعی تیم ملی پس از اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل نیجریه اظهار داشت: «متاسفانه ما در حال حاضر در کل لیگ ۵ دفاع وسط خوب نداریم کسانی که در حد استاندارد برای چنین تورنومنت‌هایی باشند. من قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفتم از این تیم ملی با این دفاع می‌ترسم که رفتیم و مقابل انگلیس شش گل هم خوردیم. الان هم می‌گویم از این جام جهانی هم بابت این وضعیت می‌ترسم چون تیم‌هایی مثل بلژیک و مصر به راحتی توانایی دور زدن این دفاع را دارند».

وی افزود: «متاسفانه وضعیت تیم ملی ما در خط دفاعی همچنان رو به راه نیست. ما مدت‌هاست که به لحاظ دفاعی مشکل داریم. زمانی کیروش آمد و وقتی متوجه شد که فوتبالیستی نداریم که به عنوان دفاع تخصصی در قلب خط دفاع بایستد آمد و روی دفاع تیمی کار کرد که ما از جلو دفاع می‌کردیم تا دم دروازه. به همین خاطر کمتر هم گل می‌خوردیم اما بعد از کیروش این وضعیت باز هم تا حد زیادی به حالت قبل برگشت تغییر کرد».

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید

بیشتر بخوانید: سهم اندک استقلال در شکست تیم ملی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.