فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره ناو آبراهام لینکلن هشدار داد

افکار نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 21:48
فرمانده نیروی دریایی ارتش با هشدار به ناوگروه هواپیمابر آبراهام لینکلن گفت:اگر در تیررس باشید انتقام میگیریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با هشدار به ناوگروه هواپیمابر آبراهام لینکلن گفت:اگر در تیررس باشید انتقام میگیریم.

 امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع رزمندگان یگان‌های موشکی، پهپادی و پدافند هوایی این نیرو، با هشدار به ناوگروه هواپیمابر آبراهام لینکلن گفت: پیش از این، طی چند مرحله عملیات موشکی نیروی دریایی ارتش علیه این ناوگروه، ناو آبراهام لینکلن و یکی از شناورهای رزمی همراه آن مورد هدف قرار گرفته است.

وی افزود: جنایتکاران آمریکایی با نگرانی از قرار گرفتن این ناوگروه در تیررس موشک‌های ما، مجبور شدند با جابجایی‌های مکرر، صدها مایل از آب‌های سرزمینی ایران فاصله بگیرند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر این ناوگروه بار دیگر در تیررس موشک‌های ما قرار بگیرد، در سرتاسر سواحل مکران، با شلیک انواع موشک‌های ساحل به دریا، انتقام خون شهدای دنا را از آنها خواهیم گرفت.

دریادار ایرانی با اشاره به سکوت سنتکام در خصوص محدودیت‌ها و آسیب‌های احتمالی به یگان‌های شناور آمریکایی حاضر در منطقه، تأکید کرد: تمامی موقعیت‌ها و تحرکات ناوگروه آبراهام لینکلن و درخواست‌های آن از کشورهای منطقه در راستای تأمین نیازمندی‌های پشتیبانی، به صورت دقیق و لحظه‌ای تحت رصد ما قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: شرق تنگه هرمز و دریای عمان که درگاه ورودی به تنگه هرمز و خلیج فارس محسوب می‌شود، تحت کنترل کامل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و ما منتظر لحظه انتقام از شما هستیم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.