قالیباف: ما ۴۷ سال است که شعار «نه به پادشاهی» سر می‌دهیم  

الف یکشنبه 09 فروردین 1405 - 21:53
قالیباف در واکنش به اعتراضات سراسری «نه به پادشاهی» در آمریکا در صفحه اجتماعی خود نوشت: به جمع ما خوش آمدید! ما ۴۷ سال است که شعار «نه به پادشاهی» سر می‌دهیم.

به گزارش مهر، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتراضات سراسری «نه به پادشاهی» در آمریکا در صفحه اجتماعی خود نوشت: به جمع ما خوش آمدید! ما ۴۷ سال است که شعار «نه به پادشاهی» سر می‌دهیم.

در دو روز گذشته یکی از بزرگترین اعتراضات در تاریخ آمریکا در واکنش به سیاست‌های زورگویانه و غیرقانونی ترامپ با شعار «نه به شاه‌ها» در سه هزار شهر آمریکا با حضور بیش از ۸ میلیون معترض آمریکایی برگزار شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.