شایعه تخلیه شهرستان خنداب تکذیب شد

مشرق نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 21:54
فرماندار خنداب شایعه تخلیه این شهر را تکذیب کرد و گفت: خنداب در آرامش کامل قرار دارد.

به گزارش مشرق، امروز و پس از چند مرحله حمله دشمن صهیونی- آمریکایی در روزهای قبل به شهرستان خنداب برخی مغرضین با انتشار خبری کذب ادعا کردند که اخطار تخلیه شهر اعلام شده است.

به دنبال این موضوع و پس از پیگیری خبرنگار تسینم، ابراهیم رستمی، فرماندار خنداب با اشاره به شایعه و کذب بودن موضوع اظهار کرد: تمامی اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر صدور اخطاریه یا اطلاعیه تخلیه شهر و یا تهدید نقاطی از منطقه توسط رژیم منحوس صهیونیستی، کذب محض بوده و به‌شدت تکذیب می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر شهر در آرامش کامل قرار دارد و هیچ‌گونه تهدیدی متوجه منطقه نیست. افرادی که قصدی جز ایجاد رعب و وحشت ندارند، به‌زودی شناسایی شده و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.