رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در دوران جنگ امروز، خدمترسانی به مردم در عرصه وظیفهها و مأموریتهای سازمان باید بدون هیچ وقفه و تأخیر، انجام شود و همچنان ادامه یابد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمان ملی استاندارد ایران، فرزانه انصاری در نخستین نشست وبیناری سراسری معاونان و مدیران ستادی و استانی در سال جدید، اظهار داشت: لازم است که برنامهریزی و تدبیرها طوری باشد که خدمترسانی به تولیدکنندگان، بازرگانان و مردم در عرصه استاندارد به خوبی انجام شود و در این زمینه، یک حرکت هماهنگ، منسجم و با وحدت رویه در کارها را شاهد باشیم.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: مصوبههای گروه اضطرار و مدیریت بحران به قوت خود باقی است و باید تسهیلات لازم برای ترخیص به موقع کالاها، تمدید پروانهها و فعالیت مداوم آزمایشگاهها برای آزمون، ادامه یابد.
انصاری تصریح کرد: صدور ۱۳ گواهینامه تعیین صلاحیت بهویژه آنها که مربوط به کالاهای اساسی است، اجرای طرح عیدانه و مدیریت یکپارچه آزمایشگاهها از دیگر کارهای مهم در یک ماه اخیر است.
وی ادامه داد: ارتقای رتبه بینالمللی سازمان از ۲۰ به ۱۹ و پذیرش عضویت ایران و راهبری در گروههای بینالمللی استاندارد از جمله افتخارهای سازمان است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اظهار امیدواری کرد که در سال جدید با اجرای برنامههای تحولی سازمان، گامهای مؤثری در اعتلای نظام استانداردسازی کشور برداشته شود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.