قدردانی وزیر امور خارجه از دولت و ملت ارمنستان

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:21
سید عباس عراقچی در صفحه اجتماعی خود از حمایت دولت جمهوری ارمنستان و مردم ارمنستان از مردم ایران در زمینه انتقال اتباع و ارائه کمک‌های بشردوستانه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اجتماعی خود نوشت: حمایت دولت جمهوری ارمنستان و مردم ارمنستان از مردم ایران در زمینه انتقال اتباع و ارائه کمک‌های بشردوستانه، شایسته قدردانی فراوان است.

وی افزود: پیوند دیرینه میان ایران و ارمنستان بار دیگر در شرایط دشوار، استحکام خود را به نمایش گذاشت و این اقدامات برادرانه در حافظه مردم ایران ماندگار خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.