پزشکیان: مردم آمریکا از «اول اسراییل» عصبانی هستند

عصر ایران یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:21
مسعود پزشکیان یکشنبه شب ۹ فروردین ۱۴۰۵ در شبکه ایک نوشت: کارشناسان هوش مصنوعی در آمریکا، رئیس‌جمهور ترامپ را از واقعیت حضور مردم کشورش در تظاهرات «نه به پادشاه» آگاه کنند.
 رئیس جمهور اسلامی ایران با انتشار پستی در شبکه ایکس تصریح کرد، مردم آمریکا از «اول اسراییل» عصبانی هستند.
 
به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان یکشنبه شب ۹ فروردین ۱۴۰۵ در شبکه ایک نوشت: کارشناسان هوش مصنوعی در آمریکا، رئیس‌جمهور ترامپ را از واقعیت حضور مردم کشورش در تظاهرات «نه به پادشاه» آگاه کنند.
 
رئیس جمهور افزود: ‏مردم آمریکا از «اول اسراییل» عصبانی هستند. ‏آنها خسته‌اند از اینکه پادشاهان اسرائیلی بر دموکراسی آمریکایی حکومت می‌کنند.
 
پزشکیان

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.