بمباران دانشگاه‌ها اقدامی از سر درماندگی دشمن است

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:22
وزیر امور خارجه، بمباران دانشگاه‌ها را اقدامی از سر درماندگی دشمن دانست و تأکید کرد: رژیم صهیونیستی و شریک همدست و مجرم آن، همچنان بر این باورند که می‌توان دانش را با بمباران نابود کرد.

بمباران دانشگاه‌ها اقدامی از سر درماندگی دشمن است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس عراقچی با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود، با بیان این مطلب در واکنش به حمله‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به دانشگاه‌های کشورمان، نوشت: این توهم در ترور دانشمندان ایرانی، حمله‌ها به تأسیسات هسته‌ای ایران و اکنون نیز در هدف قرار دادن دانشگاه‌ها به‌روشنی متجلی است.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: این کارها به‌طور کامل از سر درماندگی است و نه‌تنها راه به جایی نمی‌برد، بلکه عطش دانستن و اراده برای پیشرفت علمی را بیش از پیش در ایرانیان برمی‌انگیزد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.