برق مناطق باقی مانده تهران و کرج تا ساعاتی دیگر وصل می شود

مشرق نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:30
معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت: تا ساعاتی دیگر برق تهران و کرج وصل می‌شود، جای نگرانی نیست.

به گزارش مشرق، مصطفی رجبی مشهدی_معاون برق و انرژی وزارت نیرو_ در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: به دلیل اصابت ترکش به یک یکی از دکل ها در ورودی شهر کرج، یک ایستگاه انتقال از مدار خارج شد.

وی افزود: به دنبال این موضوع ما پنج الی ۶ پست فوق توزیع را از دست دادیم. همکاران برق اعزام شدند و عملیات بازگردان شبکه از همین الان آغاز شده و به تدریج پست ها و شبکه هایی که از مدار خارج شده بودند مجدد به شبکه برق بازمی گردند.

رجبی مشهدی گفت: در تهران نیز بخش هایی از شرق تهران نیز یک‌ پست انتقال برق را به دلیل حملات امشب از دست دادیم. همکاران اعزام شدند و مردم نگران نباشند. فکر می کنم در این بخش زودتر از استان البرز شبکه را برق دار کنیم و کمتر از ۲۰ دقیقه انشاالله به تدریج شبکه های شرق تهران برق از می شوند.

سرپرست شرکت توانیر لحظاتی پیش اعلام کرد: برق بخش‌های عمده‌ای از خیابان پیروزی و میدان شهدا و بزرگراه امام رضای تهران با تلاش بی‌وقفه همکاران صنعت برق وصل شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.