واکنش عراقچی به حمله به دانشگاه‌ها؛ دانش با بمباران نابود نمی‌شود

عصر ایران یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:46
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به هدف قرار دادن مراکز علمی و دانشگاهی، این اقدامات را نشانه‌ای از استیصال متجاوزان دانست.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه به بمباران دانشگاه های ایران توسط امریکا و اسرائیل واکنش نشان داد و خطاب به متجاوزان گفت: اقدامات از سر استیصالتان تنها انگیزه های علمی را بیشتر می کند.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران در شبکه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت:«اسرائیل و شریکِ همدست و  مجرمش همچنان بر این باورند که می‌توان دانش را با بمباران نابود کرد.

این توهم در ترور دانشمندان ایرانی، حملات به تأسیسات هسته‌ای ایران و اکنون نیز در هدف قرار دادن دانشگاه‌ها به‌روشنی متجلی است.

یک واقعیت را بپذیرید: اقدامات شما کاملا از سر استیصال است و نه‌تنها راه به جایی نمی‌برد، بلکه عطشِ دانستن و اراده برای پیشرفت علمی را بیش از پیش در ایرانیان برمی‌انگیزد.»

توئیت عراقچی

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.