2 تانکر گاز از تنگه هرمز با موفقیت عبور کرد

افکار نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:48
دو تانکر حامل گاز مایع به مقصد هند با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند.

دو تانکر حامل گاز مایع به مقصد هند با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند.

اعلام کرده که دو تانکر حامل گاز مایع به مقصد هند که حدود ۹۴۰۰۰ تن گاز را حمل می‌کردند، با موفقیت از تنگه هرمز عبور کرده و به سمت هند در حرکت هستند.

 انتظار می‌رود این کشتی‌ها این هفته به بمبئی برسند. این کشتی‌ها جدیدترین کشتی‌های با پرچم هند هستند که از تنگه هرمز عبور کرده‌اند. 

دولت هند اعلام کرد که در مجموع ۱۸ کشتی با پرچم هند با ۴۸۵ دریانورد هندی در منطقه غربی خلیج فارس باقی مانده‌اند.

هند، دومین واردکننده بزرگ LPG در جهان، سال گذشته ۳۳.۱۵ میلیون تن گاز مصرف کرده است و واردات حدود ۶۰ درصد از تقاضایش را تشکیل می‌داد. حدود ۹۰ درصد از این واردات از خاورمیانه بوده است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.