حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به منطقه‌ای مسکونی در بندرعباس

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:50
بندرعباس- معاون استاندار هرمزگان از حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به یکی از محلات سطح شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نفیسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به یکی از محلات شهر بندرعباس خبر داد و گفت: در این حمله که به محله دو هزار (کوی ملت) انجام شده است موجب خسارت به منازل مسکونی مردم شده است.

وی افزود: بلافاصله نیروهای امدادی و اجرایی به منطقه اعزام شده‌اند و امدادرسانی و اقدامات لازم آغاز شده است.

نفیسی تأکید کرد: اطلاعات تکمیلی از میزان خسارت، تعداد شهدا و مجروحین به محض جمع بندی نهائی اعلام خواهد شد .

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.