تجویز من این است که تا جایی که جان دارید باید بجنگید

تابناک یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:51
حمزه صفوی استاد دانشگاه تهران گفت: «بزرگ‌ترین خسران این است که جنگ در شرایط ابهام به پایان برسد. تجویز من این است که تا جایی که جان دارید باید بجنگید، تا نه اینکه به آتش بس برسید؛ بلکه به یک مکتوبی برسید که شرایطی که درش جنگ به پایان رسیده، چه است؟ از باب غرامت و تحریم...» اظهارات صفوی را می‌بینید و می‌شنوید.
حمزه صفوی استاد دانشگاه تهران گفت: «بزرگ‌ترین خسران این است که جنگ در شرایط ابهام به پایان برسد. تجویز من این است که تا جایی که جان دارید باید بجنگید، تا نه اینکه به آتش بس برسید؛ بلکه به یک مکتوبی برسید که شرایطی که درش جنگ به پایان رسیده، چه است؟ از باب غرامت و تحریم...» اظهارات صفوی را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 1
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.